
Süper Lig’in 31. haftasında Fenerbahçe, deplasmanda Sivasspor’u 3-1 mağlup etti. Sarı-Lacivertli ekipte mücadeleye ilk 11’de başlayan Bright Osayi-Samuel, karşılaşmanın ardından galibiyeti değerlendirdi.
Nijeryalı oyuncu şampiyonluk yarışı için “Bizim kendimize odaklanmamız gerekiyor. 7 önemli maçımız var. Tüm maçları kazanırsak şampiyon olacağımızı düşünüyorum.” ifadelerini kullandı.
SÖZLEŞME YANITI
Osayi Samuel, sezon sonunda sona erecek sözleşmesi için de konuşurken “Sanki herkes her şeyi benden daha iyi biliyormuş gibi konuşuyor. Ben Fenerbahçe için oynuyorum. İnsanlar medyada farklı şeyler söylüyor. ‘Bana kontrat önerildi ve ben kabul etmedim’ gibi algı yaratılıyor. Ancak böyle bir durum söz konusu değil. Zaten başkanla çok iyi ilişkim var. Şu anda tek düşüncem Fenerbahçe’de şampiyon olmak. Sonrasında sezon sonunda başkanımızla görüşeceğiz.” sözlerini sarf etti.
Bu habere emoji ile tepki ver![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Haber Kaynak : SOZCU.COM.TR
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
28 Haziran 2026SPOR
28 Haziran 2026GÜNDEM
28 Haziran 2026SPOR
28 Haziran 2026SPOR
28 Haziran 2026GÜNDEM
28 Haziran 2026GÜNDEM
28 Haziran 2026
1
Galatasaray, Konyaspor maçı kamp kadrosunu açıkladı
2384 kez okundu
2
Mourinho’dan Mert Hakan Yandaş açıklaması
1396 kez okundu
3
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1131 kez okundu
4
Suudi Arabistan’da gündem Fatih Terim: “Türk efsanesinin sihirli formülü ne?”
1118 kez okundu
5
Yol ayrımındaki Xabi Alonso, Arda’nın yeni hocası olabilir
953 kez okundu