
Sivasspor’un tecrübeli çalıştırıcısı Rıza Çalımbay, sahalarında Fenerbahçe’ye 3-1 mağlup oldukları karşılaşmanın ardından açıklamalarda bulundu.
Mücadeleyi değerlendiren 62 yaşındaki teknik adam, maçın hakemi Yasin Kol’a tepki gösterdi. Çalımbay maçın ardından yaptığı açıklamada şu ifadeleri kullandı:
‘ÖYLE BİR FAUL YOK’
“Bu maça her şey olarak iyi hazırlandık. Maça da çok iyi başladık, pozisyonlarımız vardı. Talisca’nın golü öncesi verilen faul kabul edilemez. Üstünden aşırıyor, kendisi çarpıyor. Talisca’nın sevdiği yerler zaten, arıyor. Öyle bir faul yok. Hakemin verdiği faulü kabul etmiyorum! Öyle bir faul yok! Yediğimiz goller, yenilmemesi gereken gollerdi. Devre bitmek üzereydi. 43. dakikada gol yedik. İkinci yarıda gol attık. Ondan sonra pozisyonlar kötü olmaya başladı. Sakatlanan ve yorulanlar oldu. Yenilmemesi gereken gollerdi. Puan alacağımız maçtı ama istediğimiz gibi olmadı maalesef.”
Bu habere emoji ile tepki ver![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Haber Kaynak : SOZCU.COM.TR
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
28 Haziran 2026SPOR
28 Haziran 2026GÜNDEM
28 Haziran 2026SPOR
28 Haziran 2026SPOR
28 Haziran 2026GÜNDEM
28 Haziran 2026GÜNDEM
28 Haziran 2026
1
Galatasaray, Konyaspor maçı kamp kadrosunu açıkladı
2384 kez okundu
2
Mourinho’dan Mert Hakan Yandaş açıklaması
1396 kez okundu
3
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1131 kez okundu
4
Suudi Arabistan’da gündem Fatih Terim: “Türk efsanesinin sihirli formülü ne?”
1118 kez okundu
5
Yol ayrımındaki Xabi Alonso, Arda’nın yeni hocası olabilir
953 kez okundu